Hej hej grym daag!

Nämen hej igen! :)
Dagens sammanfattning!:
 
 
Först så skulle jag o pappa springa 3 varv runt marsekärn , men jag han bara springa 1 innan jag sträckte hälsenan. Inte sådär jäätte kul. :( Men jag gick de 2 sista varven istället. Pappa sprang 6 varv så länge , och vi blev klara ungeefär samtidigt och sen åkte vi till rådasjön för ett dopp. Härligt , härligt.
Sedan blev det lunch hemma och efter det dags att cykla hem till Linn. :) Hon visa mej ett  nytt roligt spel hon hade blivit visad av en vän. ;) Vi spelade det och det var suuuper! 5 thumbs up!! Vi har alltid lika kul haha! Men jag kommer att sakna henne under de kommande dagarna då jag åker till smögen. Men innan smögen blire fira mormor! (imorgon bitti åker vi till henne) Sen nästa morgon åker vi till mysiga lilla smögen. Men still i´ll miss Linn. :(
Nyss så åt jag grillad mat med familjen! (inte mamma då men näästan hela! Skilada föreladrar , men hela familjen från lördag till tisdag) Vi satt o pratade om minnen från när alla vi var små , haha! 
Men vi ses MAYBE imorn troligen inte , men tillbaaax on tuesday (om det nu är tisdag ;) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0