Så var man header lös!

Försökte göra en header och så nu då för jag årkade inte vänta?! DUMT AV MEJ! Fy på dej Ida! Inget bra händer utav det. Nä inte alls. Att vara header lös e kul!!
 
N     O     T   !   !   !   !
 
It´s so fuckin´ baaaad! Men om du hade kunnat fixa mej en GRYM och PERSONLIG design så kontakta mej supergärna! [email protected] !
 
Send me a mail! ;) Jag vill ju ha en fin blogg och e lite pet noga med dedära , heh...
 
BEDTIME SOON!

Skola imorgon! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH... Men det blir ridning! YEY! Hoppas på min favvo Raudhetta! Yepp... Fast NEJ det är ju glosförhör på engelskan imorgon! Får väll öva på cykeln imorgon! XD Hahaha nej...
Men jag är trött som den ..den...den där Idan jag är??? Äsch!! Jag är inte bra på det dära! Men men... Jag får göra tidsinstellt (några stycken) så n inte blir uttråkade imorgon för om jag inte gör det så blir det 1 inlägg maybe??
Aja gör det och SEN äntligen får jag sooooova! Haha godnatt! <3
Ps.Glömde säga att jag har färgat håret blondt nu så här är jag! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
INTEEE!!
Godnat hih! (nellie berntsson 10 år på bilden hon är 12 nu men jaja)
 
 


Kommentarer
ThomasSmeks

my cohorts have been looking about lately. The type of information here on the blog is truely great and appreciated and will help my friends and I in our studies twice a week. It seems like this forum gained a lot of info about the stuff I am interested in and other pages and information definitely show it. I am not browsing websites all of the time however when I have some time I am always perusing for this type of information and stuff similarly related to it. When anyone gets a chance, have a look at my site. how to tap into the skills of bioscience writers for concise and precise research communication

2023-09-25 @ 17:26:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0