Vill man ens??

 
Klart man vill!! Eller?? Det vill väll alla? Meningen med själva alltet är ju klart inte DET...Men endå man VILL väll???
Jag vet faktiskt inte. Vill DU bli en storbloggare? Ja , man börjar ju klart inte blogga pga DET , men man vill väll endå? Det är väll inte så att man säger: ÅH NEJ JAG HAR MÅNGA BESÖKARE!  Liksom OM man får bra med läsare då fortsätter man väll glatt! Eller?? JAG skulle nog gjort det. Liksom det hade ju varit COOLT att vara sån! Sån som alla känner igen asså! Ja , det hade ju vart helt awsome! Men endå... Felet stryker ju också med där... HATERS kommer KLART. MÅNGA taskiga kommentarer kommer också komma , inte bara fina där det typ står: Åh fin du e sötis! :) Eller Åh vilken härlig tjej du värkar vara elle nått! Ne , elaka kommer och går. DET är problemet! Nellie Berntsson! Hon får stå ut med dom HIMLA ponnymorsorna!! Vem orkar lixom? Vem vill bli så behandlad! Eller de som är typ IMOT att hon skulle få ha ett normnalt liv!! Då vill man ju bara klicka på "ta bort bloggen" knappen!! Ja , man känner sej ju helt värdelös! MEN gud vad man en då får skin på näsan jue! Tänker många! JA. JA, det får man! Men medans självförsvaret bildas så mår man bara SKIT. Det är något jag just insett. Man mår inte bara TOPP av bloggen. Nä. Man kan också må SKIT! VÄRKLIGEN JUST PRECIS SKIT! Det stör mej just nu. Kan man va lycklig me en blogg på nått sett elle?? Har man lite läsare säger man! - Mera läsareee!! Kom igen ingen ide juu att bloggaaaa! Men med flera tusen.- Jag önskar bara att ingen skulle spotta på mej... Det blir liksom inge kul OAVSETT! Men visst man HAR roliga tider med BÅDE och.. Men detta får mej också att tänka på VARFÖR jag ens började också. Jo , den där andledningen om att få dela med mej av upplevelser till andra..Men inte BARA den. Faktiskt. Jag blev så HIMLA inspererad av NELLIE. NELLIE BERNTSSON. Jag bara ÄLSKADE hennes sett att skriva på och hur hon var. I FEBRUARI gjorde jag faktiskt den första bloggen. Jag länkar den här så kan ni kolla ;) ;) http://shaia.blogg.se ! Inte stolt över den men jaja... Jo..Nellie var så inspererande och ÄR fortfarande! STYRKAN tjejen har asså! Jag HON..HON har nog vart med om mäst skit av alla 12 åringar i HEEELA sverige! Känns så absoulut! HON ger en själv fart men sedan inser man att man inte alls har den power som den tjejen har..U GO GURL! Men ..Ja..Vad ska man göra? Asså att ta all den skiten för att man ska va typ..STOR? Att man har lyckats?Visserligen är det JÄTTE svårt att lyckas! It sure is! Så att man tar vara på lyckan man har blivit utdelad! Men endå skiten man får.. Fortfarande FLERA tusen läser just DIN blogg liksom. Och läser vad som händer och vad du tänker i just DITT liv..Det är en mäktig känsla det kan jag förstå. Fast nu ska jag nog inte stå och stor predika , för jag är endå ingen big blogger så jag vet själv inte hur det känns. Men jag kan tänka mej. Och jag V-E-T att det inte är en himla dans på rosor! Nej värkligen inte! Men det är ju inte direkt en dans på helvetets lava heller.. Nej det är något mittimellan! Ja..Det e så mycket man måste tänka på om man e storbloggare. När man e pytteliten som en liten fluga (like me) så behöver man inte tänka sej för lika mycket. Hur många läser liksom? Nej inte många. Det är bara så. Men man lär sig nog aldrig att uppskatta det man redan har. Istället vill man ju ha det som är bättre? Men om man har det bättre från början så kanske endå vissa vill ha det som är lite sämre. Om det vore tvärtom så skulle ju alla vara glada o nöjda. Men nu e det inte så. Tyvär.. Men jaja tagga för stallet imorron! jaja men tagga , tagga , tagga!!! Ska bli svin kul! (As always) Men nästa måndag då blire ridskola för mej o linn! På lite speciella islandshästar! Ja då börjar ridlektionerna wihooo! Men vad vill DU vara? liten eller STOR???
Mitt svar.. Det är nog stor. Endå om man bara hade fått välja att ha many readers då hade jag nog tatt det... Du då?? ;)
Goodnight// IDA ♥♣


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0