Back

Who am i??What was mah name again???
 
IDA STOLT!!
 

Drivt denna blogg ett litet tag och bara shuted down sedan. Bra stil? Not @ all! LOVAR lämnar inte er igen. Tråkiga saken för mej var ju att JAG inte hittade MIG. Min stil? Har i alla fall UTVECKLATS mer HÄR. Det är grejen. THIS STUFF IS TRUE SHIT. Flummigt allt blivit nu på sistone! Menar det på riktigt alltså. Vad har hänt? Utveckling i mitt liv. Håller på att hitta mig själv just nu. Så JVLA frustrerande det kan bli!?  Men ska inte lämna er för det. RIGHT??? Sant är sant. Jag har snart hittat mej själv. Jag känner det. Nära mitt sanna jag. DET är något konstigt. Att inte veta vem man e , men sen hitta sig?? Det blir en sån förvirring!!! Men jag kämpar på!
 
 
Design som är ny kommer om några veckor. SURE @ THAT!
 
//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0