Vänner

Jag har 1 VÄN jag kan lita på fullt ut. 1. Jag kan inte lita på alla. För de vänner jag LITAT på fullt ut har svikit mig minst en gång. Och det SVIDER. Därför tror jag bara på 1 person som aldrig har huggt mig i ryggen.Linn. Det ÄR så. Vissa "vänner" hugger och hugger och hugger och försöker att få mig att falla. Men med alla ÄRR jag får STÅR jag endå kvar. Jag visar det kanske inte tydligt. Men jag faller först men jag ställer mig uppp på benen nästa sekund. JAG TÄNKER INTE BLI NEDTRYCKT. Linn , hon jag kan lita på sviker mig aldrig och jag ÄR säker. Säker på DET. Jag vet att hon inte försöker få mig att falla , utan att STÅ. Det har jag lärt mig av henne och SUPER TACKSAM ÄR JAG FÖR DET! This is true shit and it will always be..
 


Kommentarer
Linn (din bästis hehe)

åååå gud vad snäll du är Ida, jag kommer alltid att lite på dig me :) <3 <3

Svar: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ida

2012-08-11 @ 15:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0