Mått skit och usel update

Jag har INTE mått bra idag och därför harjag inte orkat uppdatera , men en lång update.. Fast först såska jag bara säga: Jag tänkte förut : Whats the point??? Ändå ingen ide att blogga med 5 läsare/dagen , mensedan sa jag bara: Vad fn jag kan bara inte ge upp , man får inget INGET utan att kämpa!!!
Så ja!
Men jag har i alla fall typ målat HELA dagen??? Whuut?? Aja men vilat vilat vilat vilat , sedan målat målat målat , sen vilat vilat vilat , sen mååålat målat målat , och ja ni fattar! Men jag ska i alla fall kämpa lite nu och jag väntar också på en länk från en särskild bloggare vid namn Melissa! Jag har gjort hennes header och ska få en länkning av henne WOPPAAA! gå in på www.createdbymelissa.blogg.se och se själva!! Men aja vi hörs i morgon.. Men inte på onsdag tyvär för då ska jag till paris!! Men tidsinställda såklart!!! Jag ska göra MASSA tidsinställda IMORGON!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0