Kärlek

Min kärlek har vart up&down oavsett vad ni troode att den var. När jag blev ihop den 8 juni med en kille. Då var det POSITIVT och FRAMMOT ingen var imot det asså!Men det började med att 1 stog emot sedan var typ ALLA imot det. Ingen ville att vi skulle vara together och de flesta ba:GÖR SLUT DÅ!
Och för ca 1 månad sedan så klarade jag det inte mera. Jag gjorde slut och var först glad för att slippa all skit. Men sedan kom känslorna tillbaka men vad skulle han säga?? Jag var ledsen över att jag gett upp och inte orkat med allas tjat om att göra slut.Men lixom det kändes konstigt att fråga om en ny chans av killen då jag bara gav up och sa: I have no feelings and i give up. Lixom jag LURADE mej själv att inte gilla han fast jag gjorde det egentligen OAVSETT lixom...Men nyss tog jag chansen och nu är vi together again. Just sayin it. Det är normalt igen men vågen har inte kommit ut så det blir la samma shit. Men det blir endå samma dos av kärlek som vänskap...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0