Hej tillbaaaka!

Nu har jag vart i FIINASTE paris! Haha det var super kul där men vad jag gjorde där tar vi en annan gång! Jag kommer få bilder från smögen och paris snart! Pappa har ju tagit med en av sina systemkameror till BÅDA ställena haha! Men i alla fall , jag har fått ett vaaarmt välkomnande hem av linn! Men fick lämna ett DÅLIGT besked till Lucas..It´s over between him and me again... Jag kan inte stå upp i all motgång vi får. Så nepp. Jag fick bryta av det innan motgången blev stark! Jag som har självförtroende på NOLL % skulle IINTEE klara av det IGEEN! Jag kopplar bort mej från kärleken så länge det går nu! Nu blire fokus på annat! Kommer tillbaka later tonight!
Låten som passar PERFEKT till förhållandet jag hade:
FÖR det var LITE hemligheter i han det VET jag , men jag VILL ha ett SANT förhållande! OCH att alla e imot. Jag blir så confused...
Duffy-warwick avenue. Jag får damp på blogg.se för jag får inte in videos! (på html skiten där man ska gö de) men sök på spotify/youtube!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0