Deepshit Right now

Asså jag är jag. Det är samma sak som att DU är DU.Men jag vet liksom inte VEM jag vill vara eller hur jag vill bete mig.jag gör bara det jag gör , kanske inte just det du trodde jag skulle göra , utan vad JAG ville göra.min instinkt. Jag för inte alltid det rätta. Men då känner jag det, och jag gör då fel av rädsla...jag gör det seriöst inte det för att jag vill. Men det blir oftast det rätta , det jag gör. Men jag har INTE mycket skinn på näsan det ska ni veta...men jag VILL skriva ut mina känslor.thats it.jag är jag och DET står jag faktiskt vid. Jag gör fel ibland OKEJ. Ingen är perfekt , right?? Men alla är viktiga. Men INGEN och då menar jag verkligen INGEN är helt felfri. Jag står i alla fall vid det jag skriver här och om du inte gillar det så kan du bara klicka bort denna sidan. Jag känner mig just nu född på nytt. Lite starkare en vanligt. And That's how it is. Jag står nu för mins åsikter och VET vad jag vill. Men inte hur jag vill vara. Jag bara ÄR jag.!PRECIS SOM JAG ÄR..Punkt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0