Dark chocolate?

Varför? Ja varför stannade jag inte i den efterlängtade rödbruna färgen?
Eller varför inte isblond då då?

JAG hade tänkt mig BLOND serri. Men blev en snabb endring i affären då jag såg paketet med DENNA färg! Jag har också saknat den MÖRKA färgen men jag har aldrig haft så mörkt som detta! Detta var en BIG chansnig asså! Mamma SA till mig att ta en lite ljusare för att denna färgen skulle bli  RIKTIGT mörk , och jag sa att jag ville ha mörk. Jag valde att gå bort från det röda pga att JAG var inte JAG i rött. Ne , jag ÄR DARK BROWN. Känner mig som mig nu. Det där lilla rockiga i färgen också..Grymt fint tycker jag och är NÖJDASTE personen i världen med mitt hår just nu asså! Grymt nöjd och denna färgen ska jag stanna i GLASKLART!


Kommentarer
Jessica

Fin blogg Sötis!

http://jessicakurzeja.blogg.se/2012/august/tavling.html#comment

KOLLA IN MIN TÄVLING PÅ BLOGGEN, RIKTIGT FINT PRIS ASSÅ :)

Svar: Tack <3 <3 <3 Ska jag göra!!
Ida

2012-08-19 @ 13:23:39
URL: http://jessicakurzeja.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0