Dag 2 minhäst framtid

Jag VET inte hur den kommer se ut. Men det jag VET är: Jag ska HA en häst och hoppa mot toppen. PUNKT! Och jag ska ha ett stall med Linn. Jag vill satasa på ridning och hästar. Det bara är så. Ett intresse jag troligen inte kommer klara av. Jag blir ledsen av: Att jag som vill detta MEST av ALLT har INGEN chans att få det nu. Så jag blir troligen inte bra. Med nu menar jag inom de kommande 9 åren.  Det är INGEN i min familj som kan/vill hjälpa mig med detta och det gör mig ledsen. Jag kommer setta PUNKT på detta inlägg nu för jag KLARAR seriöst inte att skriva om när mitt HÖGSTA mål med livet krossas...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0