Dag 1, Mina tankar om bloggen

 Jag seriöst HADE först förväntningar om bloggen som var HIGH asså. Elr åtminstonde 100 besökare/dag efter 2 månader typ. Men ..Redan nu har jag SNABBT insett att bloggningen måste vara PERFECT ALL THE TIME man måste gö det regelbundet och tänka på ALLT! Men mitt mål för i ÅR är i alla fall att bli LITE större typ 50 läsare/VECKA i alla fall. Men jagg hoppas inte allt för mycket. Många bloggare har inte ens 30/dag efter 1 år. Men KÄMPA är det ENDA rätta. Att INTE ge upp med bloggen. Och det är DÄRFÖR jag har gjort dessa tidsinställda. För att jag KÄMPAR! Ett ord som finns ALL THE DAY in my head. Just JAG kanske inte inspererar många med dessa ord. Det kanske jag inte gör. Men med att skriva detta inspererar jag på nått vis MIG själv. Att alltid ha en insperations källa är viktigt. Och att inspereras av den man är det är GOOD! Detta blev kanske lite flummigt men STOLT är jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

medifferent

Who knows what´ll happen!

RSS 2.0